Dzięki umiejętnie i profesjonalnie prowadzonej komunikacji, firmy i marki (również osobowe) naszych Klientów zwiększają swoją rozpoznawalność oraz zaczynają funkcjonować w pozytywny sposób w świadomości ważnych dla nich grup docelowych. Mogą dzięki temu zyskiwać dobre relacje z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi i innymi kluczowymi odbiorcami. Ich wizerunek przestaje być dziełem przypadku. Zaczynają być postrzegani tak, jak sami tego chcą. Klienci korzystający z naszych usług wiedzą, że to im się po prostu opłaca!

Według nas, klasyczny PR i nowoczesny e-PR to najlepiej dobrana para – wzajemnie się uzupełniają i wspierają. Dlatego w swoich działaniach zawsze stawiamy na dwutorowość. Uważamy, że tylko takie podejście gwarantuje całościową dbałość o wizerunek naszych Klientów w świecie, w którym rzeczywistość „wirtualna” już dawno stała się równie ważna, jak „tradycyjna”.

Zajmiemy się dla Państwa całościowo działaniami PR lub poprowadzimy kampanię we wskazanych obszarach.

U podstaw naszych działań zawsze leży przemyślana strategia, którą konstruujemy w oparciu o rozmowy z klientem i analizę jego sytuacji wyjściowej. Po odpowiednim audycie tworzymy plan, mający na celu kreowanie wiarygodnego i interesującego dla wszystkich grup odbiorców wizerunku - wśród nich mogą znaleźć się zarówno klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi jak i inwestorzy, dziennikarze oraz media, czy różnego typu instytucje. Każdy cel i komunikat realizujemy oraz przekazujemy tak, aby w jak najbardziej efektywny sposób docierał do wybranej grupy odbiorców, która ma swoją specyfikę. Efekty monitorujemy i cyklicznie raportujemy.

Bez względu na skalę tego, co robimy, zawsze stawiamy wyłącznie na najwyższą jakość świadczonych usług. Bo dla nas każdy Klient jest tym najważniejszym!

Poznaj naszą ofertę!

Obszary działań

PR korporacyjny

PR produktowy

Personal branding

PR wewnętrzny

Launch produktu

Employer Branding

Nasze narzędzia

Media Relations

Jedną z głównych narzędzi Public Relations jest nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami.

Social Media

W internecie istnieje obecnie wiele kanałów Social Media, w których większość ludzi spędza znaczną część swojego czasu.

Blogi eksperckie i poradnikowe

Każda marka oferując swoje usługi i produkty bazuje na wiedzy oraz doświadczeniu. Polecamy je wykorzystywać i budować wizerunek ekspercki, który znakomicie przekłada się na zwiększenie zaufania przez odbiorców. Idealnie w tym celu sprawdza się prowadzenie bloga.

Prowadzenie stron www

Obecnie komunikacja rozgrywa się w duże mierze w intrenecie. Każda firma czy marka, chcąca szerzej zaistnieć w świadomości odbiorców i dać się znaleźć na mapie usług i produktów, musi mieć swoją stronę internetowa.

Newsletter

Nie od dziś wiadomo, że komunikacja poprzez email daje bardzo dobre efekty. Docieramy z przekazem wprost na skrzynkę odbiorcy, który według badań w dzisiejszych czasach sprawdza ją nawet do 10 razy dziennie!

Buzz Marketing

Czynnością, która od lat angażuje internautów, jest możliwość wyrażania swoich opinii i toczenia dyskusji na różne tematy w sieci.

Influencer marketing

Inflencerzy – instagramerzy, youtuberzy, blogerzy, celebryci i liderzy opinii to postacie, które skutecznie wpływają na zdanie innych, a ich pozytywna rekomendacja często warta jest więcej niż kampania reklamowa.

Custom Publishing

Zwiększanie świadomości marki oraz umacnianie i pogłębianie relacji z jej otoczeniem można realizować również poprzez własne kanały komunikacji.

Copywriting

Skuteczna komunikacja wymaga atrakcyjnie zredagowanych treści.

Content marketing

Jakiś czas temu świat marketingu oszalał na punkcie content marketingu. Jego podstawą jest tworzenie i dystrybuowanie angażujących, wartościowych i świetnych jakościowo treści.

Eventy

Eventy, czyli różnego typu wydarzenia i spotkania są jedną z najczęściej stosowanych przez firmy form budowania wizerunku i zacieśniania więzi z odbiorcami. Bardzo ważny jest w tym przypadku osobisty kontakt obu stron i możliwość dialogu.