Inflencerzy – instagramerzy, youtuberzy, blogerzy, celebryci i liderzy opinii to postacie, które skutecznie wpływają na zdanie innych, a ich pozytywna rekomendacja często warta jest więcej niż kampania reklamowa.

 

Influencerzy umiejętnie budują wokół siebie grupę lojalnych odbiorców, z którymi łączą ich silne relacje i zainteresowania. Warto więc uwzględnić ich w swoich grupach odbiorców, jeśli chcemy budować dobrze rozpoznawalną markę o dobrej opinii.

  • W ramach kreowania wizerunku i wzmacniania relacji z odbiorcami prowadzimy działania polegające na nawiązywaniu współpracy z influencerami.
  • Opieramy je o przygotowanie strategii komunikacyjnej skierowanej do tego typu liderów opinii i przeprowadzenie analizy oraz wyłonienie najbardziej trafnych osób z tej grupy dla marki.
  • Następnie kontaktujemy się z nimi i negocjujemy warunki współpracy.
  • W ramach współprac influecerskich bardzo często przeprowadzamy testy produktów i usług, ale również wspieramy akcje klinkietów obecnością tego typu osób, co przekłada się na zwiększenie zasięgu komunikacji.