Nie od dziś wiadomo, że komunikacja poprzez email daje bardzo dobre efekty. Docieramy z przekazem wprost na skrzynkę odbiorcy, który według badań w dzisiejszych czasach sprawdza ją nawet do 10 razy dziennie!

Warto więc zbierać adresy swoich odbiorców, zachęcać ich do zapisów do newslettera i kierować do nich regularnie przekaz drogą mailową.

  • W ramach działań Public Relations tworzymy strategie komunikacji emailowej dla naszych klientów, pomagamy tworzyć listy odbiorców i motywować ich do zostawiania swoich adresów, a także tworzymy atrakcyjne dla nich i cenne z punktu widzenia budowania komunikacji i wizerunku marki newslettery.
  • Nasza obsługa rozpoczyna się od zredagowania treści po kreację oprawy graficznej.
  • Dbamy o to, aby maile nie był traktowane, jako spam przez programy pocztowe, a następnie robimy wysyłki.
  • Mierzymy wyniki odbioru i otwarć maili oraz lokalności zarytych w nich linków, a następnie raportujemy wyniki.