Każda marka oferując swoje usługi i produkty bazuje na wiedzy oraz doświadczeniu. Polecamy je wykorzystywać i budować wizerunek ekspercki, który znakomicie przekłada się na zwiększenie zaufania przez odbiorców. Idealnie w tym celu sprawdza się prowadzenie bloga.

Dzieląc się na nim ciekawymi treściami poradnikowymi i edukacyjnymi z łatwością zbieramy na nim społeczność wokół marki, czy osoby, a przez to budujemy świadomość wśród potencjalnych odbiorców.

Blog również buduje lojalność czytelników – edukuje ich i uświadamia im problemy oraz daje recepty na ich rozwiązanie, a przez to przybliża ich do marki i zacieśnia więzy.

Poza tym tego typu serwisy dobrze pozycjonują się w sieci, dzięki szerokiemu contentowi – w efekcie mają większą odwiedzialność i grupy odbiorcze same na nie trafiają, dzięki atrakcyjnych i cennych dla nich treściom.

Dla naszych klientów zajmujemy się tworzeniem i prowadzeniem blogów eksperckich, począwszy od strategii i pomysłu kreatywnego, przez zaprojektowanie i wdrożenie serwisu po stałe redagowanie wpisów oraz zamieszczanie ich w serwisie, a także moderowanie dyskusji z odbiorcami.