Nasze narzędzia
Media Relations
Jedną z głównych narzędzi Public Relations jest nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami.
Social Media
W internecie istnieje obecnie wiele kanałów Social Media, w których większość ludzi spędza znaczną część swojego czasu.
Blogi eksperckie i poradnikowe
Każda marka oferując swoje usługi i produkty bazuje na wiedzy oraz doświadczeniu. Polecamy je wykorzystywać i budować wizerunek ekspercki, który znakomicie przekłada się na zwiększenie zaufania przez odbiorców. Idealnie w tym celu sprawdza się prowadzenie bloga.
Prowadzenie stron www
Obecnie komunikacja rozgrywa się w duże mierze w intrenecie. Każda firma czy marka, chcąca szerzej zaistnieć w świadomości odbiorców i dać się znaleźć na mapie usług i produktów, musi mieć swoją stronę internetowa.
Newsletter
Nie od dziś wiadomo, że komunikacja poprzez email daje bardzo dobre efekty. Docieramy z przekazem wprost na skrzynkę odbiorcy, który według badań w dzisiejszych czasach sprawdza ją nawet do 10 razy dziennie!
Buzz Marketing
Czynnością, która od lat angażuje internautów, jest możliwość wyrażania swoich opinii i toczenia dyskusji na różne tematy w sieci.
Influencer marketing
Inflencerzy – instagramerzy, youtuberzy, blogerzy, celebryci i liderzy opinii to postacie, które skutecznie wpływają na zdanie innych, a ich pozytywna rekomendacja często warta jest więcej niż kampania reklamowa.
Custom Publishing
Zwiększanie świadomości marki oraz umacnianie i pogłębianie relacji z jej otoczeniem można realizować również poprzez własne kanały komunikacji.