Jedną z głównych narzędzi Public Relations jest nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami.
Bez względu na to, z jakimi mediami mamy do czynienia, niezaprzeczalny pozostaje potencjał tkwiący w ich zasięgu oraz sile oddziaływania. Dzięki działaniom media relations firma, osoba, produkt lub usługa ma szansę w nich zaistnieć, a docelowo dotrzeć do określonych grup odbiorców z przekazem znacznie bardziej wiarygodnym i ciekawszym niż w przypadku reklamy. Prowadząc stałą komunikację z dziennikarzami sprawiamy, że znają markę, przez co często sami inicjują ciekawe możliwości wydawnicze.
Działając od wielu lat w obszarze media relations, mamy bardzo dobrze rozpoznany rynek mediów i wyrobione znakomite, wręcz przyjacielskie kontakty z dziennikarzami w największych tytułach prasowych, serwisach on-line, a także programach radiowych i telewizyjnych w Polsce. Dzięki temu sprawnie wprowadzamy naszych klientów w komunikację z mediami i wypracowujemy liczne atrakcyjne publikacje.
Co robimy w ramach działań Media Relations?
-
-
- tworzymy strategie budowania wizerunku w mediach
- redagujemy informacje prasowe, w których opisujemy istotne fakty związane z działalnością klienta
- tworzymy eksperckie i poradnikowe artykuły nawiązujące tematycznie do branży klienta, dzięki czemu dajemy możliwość zaistnienia w wartościowym wizerunkowo kontekście
- regularnie wysyłamy materiały prasowe do dziennikarzy
- utrzymujemy stałe relacje z mediami internetowymi oraz prasą, radiem i telewizją
- aranżujemy wywiady oraz wystąpienia w mediach
- organizujemy spotkania prasowe
- inicjujemy testy dziennikarskie
- tworzymy i prowadzimy biura prasowe
- organizujemy wysyłki kreatywne
- na bieżąco monitorujemy wizerunek klienta w mediach, przez co mamy możliwość szybkiego reagowania na pojawiające się publikacje i trafiania na nowe ścieżki budowania relacji z dziennikarzami
- działamy zawsze z największą dbałością o jakość pomysłów, treści i wykonania, dzięki czemu niezmiennie udaje nam się zaciekawiać i angażować zarówno media, jak i ich odbiorców
- stale aktualizujemy i poszerzamy grono dziennikarzy, z którymi komunikujemy się w imieniu naszych klientów
- monitorujemy efekty działań i przedstawiamy regularnie, comiesięczne raporty z listą publikacji.
-