Jedną z głównych narzędzi Public Relations jest nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami.

 

Bez względu na to, z jakimi mediami mamy do czynienia, niezaprzeczalny pozostaje potencjał tkwiący w ich zasięgu oraz sile oddziaływania. Dzięki działaniom media relations firma, osoba, produkt lub usługa ma szansę w nich zaistnieć, a docelowo dotrzeć do określonych grup odbiorców z przekazem znacznie bardziej wiarygodnym i ciekawszym niż w przypadku reklamy. Prowadząc stałą komunikację z dziennikarzami sprawiamy, że znają markę, przez co często sami inicjują ciekawe możliwości wydawnicze.

Działając od wielu lat w obszarze media relations, mamy bardzo dobrze rozpoznany rynek mediów i wyrobione znakomite, wręcz przyjacielskie kontakty z dziennikarzami w  największych tytułach prasowych, serwisach on-line, a także programach radiowych i telewizyjnych w Polsce. Dzięki temu sprawnie wprowadzamy naszych klientów w komunikację z mediami i wypracowujemy liczne atrakcyjne publikacje.

Co robimy w ramach działań Media Relations?

      • tworzymy strategie budowania wizerunku w mediach
      • redagujemy informacje prasowe, w których opisujemy istotne fakty związane z działalnością klienta
      • tworzymy eksperckie i poradnikowe artykuły nawiązujące tematycznie do branży klienta, dzięki czemu dajemy możliwość zaistnienia w wartościowym wizerunkowo kontekście
      • regularnie wysyłamy materiały prasowe do dziennikarzy
      • utrzymujemy stałe relacje z mediami internetowymi oraz prasą, radiem i telewizją
      • aranżujemy wywiady oraz wystąpienia w mediach
      • organizujemy spotkania prasowe
      • inicjujemy testy dziennikarskie
      • tworzymy i prowadzimy biura prasowe
      • organizujemy wysyłki kreatywne
      • na bieżąco monitorujemy wizerunek klienta w mediach, przez co mamy możliwość szybkiego reagowania na pojawiające się publikacje i trafiania na nowe ścieżki budowania relacji z dziennikarzami
      • działamy zawsze z największą dbałością o jakość pomysłów, treści i wykonania, dzięki czemu niezmiennie udaje nam się zaciekawiać i angażować zarówno media, jak i ich odbiorców
      • stale aktualizujemy i poszerzamy grono dziennikarzy, z którymi komunikujemy się w imieniu naszych klientów
      • monitorujemy efekty działań i przedstawiamy regularnie, comiesięczne raporty z listą publikacji.