Zwiększanie świadomości marki oraz umacnianie i pogłębianie relacji z jej otoczeniem można realizować również poprzez własne kanały komunikacji.
Tzw. wydawnictwa własne są bardzo ważnym kanałem przekazu w działaniach Public Relations. Ich sukces tkwi nie tylko w ciekawej i angażującej treści, ale także w interesującym formacie, atrakcyjnym layoucie, dobrych zdjęciach i grafikach – tego typu elementy również tworzą wizerunek firmy.
Według badań, klienci nadal najbardziej ufają treściom drukowanym, jednak największy zasięg i popularność mają formy internetowe. Dlatego również w tej dziedzinie naszych usług stawiamy na efekt synergii, proponując równoległe działania w realu oraz online.
Co robimy w ramach Custom Publishingu?
- tworzymy i prowadzimy strony internetowe, blogi i newslettery
- wydajemy dedykowane magazyny, gazetki i katalogi
- opracowujemy foldery, broszury i biuletyny
- wykorzystujemy najbardziej angażujące formy contentu (m.in. infografiki, poradniki czy filmy) oraz dbamy o wysoki poziom merytoryczny i redaktorski
- zapewniamy kompleksową obsługę: od kreacji, poprzez serwis fotograficzny i fotoedycyjny, po copywriting, skład i druk, a także wdrożenie projektów internetowych