Czynnością, która od lat angażuje internautów, jest możliwość wyrażania swoich opinii i toczenia dyskusji na różne tematy w sieci.

 

Robią to w obrębie tematycznych grup i forów dyskusyjnych, w social mediach, w serwisach opinii oraz w komentarzach do artykułów czy wpisów blogowych.

Sprawiamy, że również marka naszego klienta może być tam obecna. Wywołujemy zainteresowanie i dyskusje, a także odpowiadamy na pytania innych użytkowników aktywnych w tych miejscach.

Co robimy w ramach Buzz Marketingu?

  • tworzymy bazę, w której znajdują się miejsca w pełni odpowiadające profilowi działalności klienta
  • dokładnie poznajemy i testujemy produkt bądź usługę klienta, a następnie dzielimy się na jej temat swoimi autentycznymi wrażeniami oraz wiedzą na dany temat
  • z wykorzystaniem profili eksperckich lub kont z wieloletnią historią inicjujemy i moderujemy dyskusje, w których jest obecny klient
  • monitorujemy opinie na jego temat w sieci oraz odpowiednio reagujemy na pojawiające się komentarze